dijous, de novembre 18, 2004

24 hores menjant, per no fumar

M'acoste a les 24 hores sense fumar i em trobe ben irritable, especialment amb els éssers estimats: la meua muller i ma filla. Potser una de les propietats de la nicotina siga la de lubrificar les relacions familiars les quals, sense bona cosa de lubricant, xiulen i grinyolen.

He menjat, per ara, moltíssim que no solc menjar-ne, a saber: diversos croissants de xocolata; dos paquets de rosquilletes, de la casa Anitín; un suc anomenat Tropical, de la casa Hacendado; arròs amb bledes i amanida de rúcola; galetes tipus chiquilín, però de les que vénen al Lidl; mig Petit Suïsse, ara Danonino; i així… I això que encara no són les 7 de la vesprada.

Com que cal veure a muntó d'aigua per tal d'eliminar la nicotina, em passe el dia pixant també.

2 Comentaris:

At 11:10 p. m., Anonymous Anònim diu…

seguix aixina i et posaras com un gorrino. val mes que fumes i eixiras de l'angoixa.

 
At 9:19 a. m., Blogger Amadeu Sanz diu…

ha ha ha
Gràcies pel comentari, però d'aquest post ja fa un any…
I, en efecte, m'he posat com un gorrino: ara estic veient si em deixe de menjar XD
Estic fent un poc de règim, per veure si rebaixe la panxa.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home